Monday 10 June 2013

Temporarily closed but/ Liebster enfin



Напокон би био ред да одговорим на питања која ми је Дора упутила у интерблогерској игрици. Месецима поприлично запостављам блог и качим натпис да привремено не радимо, али не смем да оставим Дору без одговора. Хвала, Дора, што си ме укључила у Liebster. Мени је, између осталих, поставила следећа питања. На мени је да сада смислим нових 11 питања и упутим их на адресе мени омиљених блогова. Мора их бити више од 11 а мање од 200. Не знам да ли ћу наћи толико оних који умеју да читају и пишу ћирилицу.

Одговори на 11 Дориних питања за мене:

1. Који је твој омиљени мирис а да није парфем?
Мирис мора. Кише. Коже мог сина. Коже мог мужа. Чисте куће.

2. Шта би урадила када би на лутрији добила милион долара?
Купила бих: дивну кућу на обали мора, неколико хектара земље у Шумадији и започела приватни посао са узгојем органске хране, прасе и пса трагаче за тартуфима, један хектар бих прекрила соларним плочама а на другом бих инсталирала ветрењаче, родила бих још двоје деце и сви бисмо пропутовали осунчани део планете.

3. Коме се дивиш и зашто?
Занатлијама, људима спретних руку, и музичарима. Они умеју, а ја не.

4. Шта те одушевљава?
Моје дете. Дечији смех, дечија радозналост и домишљатост. Парфемски ваздух на једном месту у Шумадији. Мон Сен Мишел.

5. Када би могла да бираш дестинацију и када не би постојала препрека финансијске природе, где би отишла на одмор?
Нисам досад тако широко размишљала. На пример једно дуго пропутовање кроз Непал, Јапан, север Француске, Бразил и Данску.

6. Да ли верујеш у љубав?
О ДА!

7. Која књига је највише утицала на тебе?
а) Монтењеве Мисли, помогла ми је док сам била младо чељаде да не мислим да сам чудна зато што размиљшам о смрти.
б) Мала књига за велике родитеље. Помогла ми је да будем мало бољи родитељ.

8.
Шта те највише иритира?
Сваки облик еколошког неваспитања на делу. Можда и саможивост и еготизам, али више жалим људе који показују такве особине него што ме иритирају.

9. Да ли твој живот макар мало личи на оно како си га замишљала пре десет година?
Бољи је него што сам мислила да ће бити, а приближно оном чему сам се надала.

10. Који је твој највећи таленат?
Педагошки рад. Способност да врло апстрактне и замршене појаве «приземим» и објасним једноставним речима.

11. Шта највише волиш на себи?
На: ноге, очи. У: прилагодљивост и спремност на саморазвој.



11 питања за следеће блогер(к)е:






Divine world of fashion

Happy chez moi



1. Када и зашто си почела да блогујеш?

2. Чему се надаш?

3. Какви су твоји пријатељи?

4. Да ли си сова или шева?

5. Шта се налази на твом фрижидеру?

6. Која ти је омиљена крема за лице?

7. Шта си последње поклонила мајци?

8. Омиљени брзи рецепт за ручак.

9. Омиљени зачин(и).

10. Шта те чини срећном?

11. Француска или Италија?






2 comments:

  1. Hvala na pozivu za ucesce u igrici, potrudicu se da prosledim dalje... ujedno pozdravljam i autoricu ovog lepog bloga, navraticu jos koji put da sve pogledam natenane.:))) mah-mah...

    ReplyDelete
  2. Merci, mignonne!
    A la prochaine :-)

    ReplyDelete