Sunday 8 April 2012

Лектира за данас

Ми биљке кад немамо довољно светлости не осећамо се баш најбоље. Кад сунце скривају облаци треба нам више сна а онда и више кафе, и почињемо касно да стартујемо. Идеје нам фале. Као да се не осећамо баш најбоље у својој кожи, а камоли одећи. Тако сам и ја овај дан провела штипајући се (не буквално, већ кроз назови обавезе) да се пробудим, али никако да упалим. Данас се палим на курблу.
Кад су сви напокон заспали могла сам да се препустим разгледању модних блогова. Тражила сам мало идеје, чисто да се инспиришем за сутрашњи радни дан (***ени понедељак) и, хм, неку наредну куповину. Ево где сам вечерас копала (блог бр. 7 је чисто злато). Пошто сам напокон живнула, сад могу да оперем косу и легнем да спавам. Да нисам са сином радила математику глат бих могла узвикнути: Diem perdidi!

eat sleep wear

late afternoon

blonde salad

cocorosa

no fashion victims

kayture

5 inch and up

fashion chalet

team peter stigter

punky-b

5 inch and up

1 comment: