Thursday 11 July 2013

Hard work

Smejem se i štrecam čitajući Dorinu ispovest jer upravo proživljavam sličnu grižu savesti. Dete sam poklonila babi i dedi na 2-3 dana, koji su se pretvorili u 2-3 nedelje, da bih završila, ukoričila, predala tezu i napisala izveštaj. U mom letnjem romanu, helas, fali ono parčence o hedonizmu. Moja priča je čistog S&M žanra. Zvuči kao uvrnuti seks, ali ja ovih dana ne znam ni kako mi muž izgleda. Jedva da se srećemo budući da smo više nego ikad pretrpani poslom.
O bože, nadam se da će posle STVARNOMAJKEMI doći i to izležavanje na sitnom pesku u Heladi.
U prevodu, trenutno ne kapiram kad mi neko priča o dizanju sve četiri uvis. I u bukvalnom i u prenesenom značenju. U stvari, trenutno ne kapiram ništa iz realnog sveta, nauka me prigrlila skroz (čitaj nisu mi sve čiste).


 

No comments:

Post a Comment