Friday 5 October 2012

On today's menu

На мом менију данас запршка, киселина ударила још од јутрос. Прво сам одвела сина код логопедице, па у вртић, па на посао. Ништа од тога нема везе са поменутим гастро проблемом.. Пред крај радног времена излажем пред широм публиком о једном истраживању, а излагање (написано, хвала богу) премашује охо-хо одређено ми време. Све је то лепо, стручно, логично, поктовано чињеницама, али предугачко. И сад ја тај лепи експозе треба да скратим а не осакатим. Како? Нисам ја Тесла. Не могу и лепо и тачно и кратко. Преостаје ми само рез, фик фик. Цело јутро сечем и сажимам.
Али, да ме не би заболела глава од омражених ми хируршких потеза, бацих се на "тражење модне инспирације на нету", или, у поверењу, на прокрастинацију.
Ево шта сам данас лепо ископала. Ова цица, Кјара носи баш скупу гардеробу (то ме неривира, не волим кад си брендиран од главе до пете, мора негде да вришти и моје Ја), али уме лепо да упари и да се поигра с модом. То је вазда пожељно.

the blonde salad








No comments:

Post a Comment